Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штрибець В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Лісовал А. А. 
Структура та етапи розробки математичної моделі системи автоматичного керування двигуна [Електронний ресурс] / А. А. Лісовал, Ю. А. Свистун, В. В. Штрибець // Вісник Національного транспортного університету. - 2017. - № 1. - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2017_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 666.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штрибець В. В. 
Модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. М. Василенко, О. М. Вечурко // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 487-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_16
Показано, що призначенням морських навігаційних приладів є забезпечення надійного контролю за поточними значеннями параметрів, які характеризують режими маршруту засобу водного транспорту. Обгрунтовано, що при дослідженні та вимірюванні характеристик випадкових процесів використовується два класичні підходи: спектральний і часовий. Визначені переваги та недоліки цих підходів. Розроблена модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів, оптимальної за можливістю технічної реалізації та потрібної точності визначення навігаційних параметрів під час руху судна. Запропонована модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 777.116 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Тихонов І. В. 
Визначення періодичності перевірки суднового обладнання [Електронний ресурс] / І. В. Тихонов, В. І. Богомья, В. В. Штрибець, М. Я. Коршунов // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.203 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дакі О. А. 
Аналіз методів формування вимірювальних сигналів для контролю систем навігації та управління рухом засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, В. В. Штрибець, А. О. Трофіменко // Наукоємні технології. - 2019. - № 1. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2019_1_14
Наведено результати аналізу існуючих методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден на прикладі радіотехнічних систем. Результати аналізу методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту, існуючих методів синтезу вимірювальних сигналів дозволили визначити їх недоліки та обгрунтувати наукову проблему контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту при обслуговуванні за фактичним станом. Обгрунтовано необхідність впровадження для визначення технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден засобів синтезу полігармонійних вимірювальних сигналів з поліпшеними характеристиками. Серед певної низки переваг від використання таких сигналів найбільш суттєвими є значне скорочення часу, що виділяється на проведення вимірювання параметрів, збільшення міжповірочних інтервалів, підвищення точності відтворення форми сигналу, підвищення перешкодостійкості та точності визначення параметрів радіотехнічних систем спеціального призначення, що контролюються, тобто підвищення достовірності контролю їх технічного стану. Результати роботи дозволять розв'язати наукову проблему забезпечення достовірності контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден при оптимальних часових характеристиках для забезпечення своєчасності та оперативності визначення можливих відмов при їх експлуатації та обслуговуванні за фактичним станом. Запропоновано використання полігармонійних вимірювальних сигналів для автоматизації процесу контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден.
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.076 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Штрибець В. В. 
Контроль технічного стану двигунів засобів водного транспорту методом спектрального аналізу випадкових сигналів [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець // Новітні технології. - 2019. - Вип. 1. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2019_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 929.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Штрибець В. В. 
Дослідження фільтрів для спектрального аналізу випадкових сигналів двигунів засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. В. Кондратенко, В. В. Абросимов, В. І. Апчел, М. І. Арванінов // Новітні технології. - 2019. - Вип. 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2019_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 739.111 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Байрамова О. В. 
Модель управління економією енергоресурсів у системі енергозабезпечення річкових суден [Електронний ресурс] / О. В. Байрамова, Ю. Г. Якусевич, В. В. Штрибець, В. В. Трішин // Системи озброєння і військова техніка. - 2020. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2020_3_19
Розглянуто застосування квадратичної оптимізації на прикладі задачі розподілу енергоресурсів у системі електропостачання берегових об'єктів від трьох джерел (трьох підстанцій) між чотирма споживачами таким чином, щоб втрати електроенергії в електромережі були мінімальними. Розроблено програму в кодах MATLAB, що дозволяє вирішувати широкий спектр задач розподілу ресурсів: визначення оптимального завантаження суднових дизель-генераторних агрегатів при рівнобіжній роботі; оптимальне завантаження системи електропостачання портів, суднобудівних судноремонтних заводів та ін. Потреба в нових технічних рішеннях визначена необхідністю підвищення економічності суднових енергетичних установок та їх складових елементів. Усунення кризових явищ у вітчизняній транспортній системі полягає у створенні нових моделей та методів управління енергоефективністю, алгоритмів оптимізації й автоматизації суден і суднових технічних засобів, способів побудови систем на основі сучасних технологій енергоефективного машинобудування, розробки алгоритмів для підвищення економічності суднових енергетичних установок та їх елементів шляхом ефективного використання різних видів ресурсів у кожнім рейсі. Серед технічних засобів, що підлягають автоматизації, необхідно виділити суднові енергетичні системи, системи та пристрої суднових електроенергетичних комплексів, засоби управління рухом, вантажними операціями, забезпечення життєдіяльності, засоби автоматизації енергоємних виробничих процесів. Актуальність даної статті полягає в тому, що в результаті отримується модель економії енергоресурсів в системі, синтезуються системи автоматизації та управління енергозабезпечення річкових суден і судном у цілому, реалізуючи ефективні закони управління шляхом оптимізації технологічних процесів на базі принципу найменшої дії з використанням операційних досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Штрибець В. В. 
Mетоди зменшення витрат палива судновими дизелями [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, Т. О. Войченко, О. В. Байрамова, В. В. Ткаченко // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.186 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Штрибець В. В. 
Дослідження несправностей турбованих двигунів високошвидкісних суден [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. В. Ліганенко, В. В. Ткаченко, О. І. Рященко // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.452 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського