Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Штрибець В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Лісовал А. А. Структура та етапи розробки математичної моделі системи автоматичного керування двигуна [Електронний ресурс] / А. А. Лісовал, Ю. А. Свистун, В. В. Штрибець // Вісник Національного транспортного університету. - 2017. - № 1. - С. 220-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2017_1_32
| 2. |
Штрибець В. В. Модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. М. Василенко, О. М. Вечурко // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 487-491. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_16 Показано, що призначенням морських навігаційних приладів є забезпечення надійного контролю за поточними значеннями параметрів, які характеризують режими маршруту засобу водного транспорту. Обгрунтовано, що при дослідженні та вимірюванні характеристик випадкових процесів використовується два класичні підходи: спектральний і часовий. Визначені переваги та недоліки цих підходів. Розроблена модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів, оптимальної за можливістю технічної реалізації та потрібної точності визначення навігаційних параметрів під час руху судна. Запропонована модель оцінки спектральної щільності потужності випадкових сигналів морських навігаційних приладів.
| 3. |
Тихонов І. В. Визначення періодичності перевірки суднового обладнання [Електронний ресурс] / І. В. Тихонов, В. І. Богомья, В. В. Штрибець, М. Я. Коршунов // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_9
| 4. |
Дакі О. А. Аналіз методів формування вимірювальних сигналів для контролю систем навігації та управління рухом засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, В. В. Штрибець, А. О. Трофіменко // Наукоємні технології. - 2019. - № 1. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2019_1_14 Наведено результати аналізу існуючих методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден на прикладі радіотехнічних систем. Результати аналізу методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту, існуючих методів синтезу вимірювальних сигналів дозволили визначити їх недоліки та обгрунтувати наукову проблему контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту при обслуговуванні за фактичним станом. Обгрунтовано необхідність впровадження для визначення технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден засобів синтезу полігармонійних вимірювальних сигналів з поліпшеними характеристиками. Серед певної низки переваг від використання таких сигналів найбільш суттєвими є значне скорочення часу, що виділяється на проведення вимірювання параметрів, збільшення міжповірочних інтервалів, підвищення точності відтворення форми сигналу, підвищення перешкодостійкості та точності визначення параметрів радіотехнічних систем спеціального призначення, що контролюються, тобто підвищення достовірності контролю їх технічного стану. Результати роботи дозволять розв'язати наукову проблему забезпечення достовірності контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден при оптимальних часових характеристиках для забезпечення своєчасності та оперативності визначення можливих відмов при їх експлуатації та обслуговуванні за фактичним станом. Запропоновано використання полігармонійних вимірювальних сигналів для автоматизації процесу контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден.
| 5. |
Штрибець В. В. Контроль технічного стану двигунів засобів водного транспорту методом спектрального аналізу випадкових сигналів [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець // Новітні технології. - 2019. - Вип. 1. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2019_1_9
| 6. |
Штрибець В. В. Дослідження фільтрів для спектрального аналізу випадкових сигналів двигунів засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. В. Кондратенко, В. В. Абросимов, В. І. Апчел, М. І. Арванінов // Новітні технології. - 2019. - Вип. 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2019_2_6
| 7. |
Байрамова О. В. Модель управління економією енергоресурсів у системі енергозабезпечення річкових суден [Електронний ресурс] / О. В. Байрамова, Ю. Г. Якусевич, В. В. Штрибець, В. В. Трішин // Системи озброєння і військова техніка. - 2020. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2020_3_19 Розглянуто застосування квадратичної оптимізації на прикладі задачі розподілу енергоресурсів у системі електропостачання берегових об'єктів від трьох джерел (трьох підстанцій) між чотирма споживачами таким чином, щоб втрати електроенергії в електромережі були мінімальними. Розроблено програму в кодах MATLAB, що дозволяє вирішувати широкий спектр задач розподілу ресурсів: визначення оптимального завантаження суднових дизель-генераторних агрегатів при рівнобіжній роботі; оптимальне завантаження системи електропостачання портів, суднобудівних судноремонтних заводів та ін. Потреба в нових технічних рішеннях визначена необхідністю підвищення економічності суднових енергетичних установок та їх складових елементів. Усунення кризових явищ у вітчизняній транспортній системі полягає у створенні нових моделей та методів управління енергоефективністю, алгоритмів оптимізації й автоматизації суден і суднових технічних засобів, способів побудови систем на основі сучасних технологій енергоефективного машинобудування, розробки алгоритмів для підвищення економічності суднових енергетичних установок та їх елементів шляхом ефективного використання різних видів ресурсів у кожнім рейсі. Серед технічних засобів, що підлягають автоматизації, необхідно виділити суднові енергетичні системи, системи та пристрої суднових електроенергетичних комплексів, засоби управління рухом, вантажними операціями, забезпечення життєдіяльності, засоби автоматизації енергоємних виробничих процесів. Актуальність даної статті полягає в тому, що в результаті отримується модель економії енергоресурсів в системі, синтезуються системи автоматизації та управління енергозабезпечення річкових суден і судном у цілому, реалізуючи ефективні закони управління шляхом оптимізації технологічних процесів на базі принципу найменшої дії з використанням операційних досліджень.
| 8. |
Штрибець В. В. Mетоди зменшення витрат палива судновими дизелями [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, Т. О. Войченко, О. В. Байрамова, В. В. Ткаченко // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_7
| 9. |
Штрибець В. В. Дослідження несправностей турбованих двигунів високошвидкісних суден [Електронний ресурс] / В. В. Штрибець, В. В. Ліганенко, В. В. Ткаченко, О. І. Рященко // Новітні технології. - 2021. - Вип. 1. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2021_1_8
|
|
|